2016. május 24., kedd

28.

Tudtam hogy a nagy egyetértés és összhang nem tarthat sokáig. Jamie és Andy gyakorlatilag miattam egy fedél alatt éltek és lássuk be ez a fajta szerelmi háromszög nem tartható fenn... Az egyik mindig többet akar a másiknál, vagy az egyik kirekesztettnek érzi majd magát. Nálunk is ez volt a helyzet. Beavattunk mindenkit a tervünk részleteibe,  és bár Jamiet senki sem fogadta szivesen, mind egyetértettek hogy Candyt el kell kapni.
Meg szerveztünk egy koncertet, a városban, oda hivtam őt is, hogy talalkozhasson Jamievel.
A fellépés után minden gyorsan történt, J elkapta őt az öltözőből kifelé menet, és azonnal flörtölni kezdett... és nálam jobban senki nem tudhatta, nem lehet neki nemet mondani...

Jamie:
Candy a tenyeremből evett, itta a szavaimat... szánalmasan lógott rajtam.
- Jamie Campbell... el sem hiszem... milyen cuki vagy... és csak miattam jöttél?
- csak miattad - suttogtam, de közben fordult egyet a gyomrom. Nem akartam mást, csak Rea mellett lenni... a bizonyos éjszaka óta együtt laktunk hármasban ami lássuk be, nem épp hagyományos dolog, de megegyeztünk Andyvel... amíg Rea boldog... addig jó lesz így.
Candy a nyakam köré kulcsolta karjait,
- tudod az exemmel nem jól alakultak a dolgok... de megbosszultam...
- ezt mégis hogy érted?
- ha jó fiú leszel, lehet hogy elmesélem... - megcsókolt... borzalmas volt...

Rea:
Andy idegesen mászkált fel alá az öltözőben, amitől én is csak feszültebb lettem.
- hé... csak nyugodj meg... légy szíves..
- nem megy... egyszerűen nem tudok...
- csak nem félted Jamiet? - mosolyogtam rá
- de, nem, nem tudom... csak, végül is Candyről van szó, mi tudjuk hogy mire képes...
- J is tudja... vigyázni fog magára, megígérte nekem...
Abban a pillanatban rohant be az ajtón... dühösen a kanapéra dobta magát.
- mi történt? - nézett Andy döbbenten
- megvan... felvettem... - vette elő a telefonját - bevallotta hogy ő volt...
- de hát ez jó hír... mégis mi a bajod? - kérdezte Andy
- ehhez...
- magas volt a vallomás ára... - fejeztem be a mondatot helyette
Bólintott és elvonult a fürdőszoba irányába.
Éreztem ahogy a torkomba kúszik a felre ismerhetetlen érzés... a féltékenység mardosott... de utána indultam. Az ujjaimat a kilincsen tartottam és lenyomtam azt, J a wc fölé görnyedt... azonnal oda rohantam, láttam hogy sír...
- nem akartam ennyire messzire menni... de ez volt a leggyorsabb...
- J... én nem haragszom rád... ez... egy szükséges rossz volt, amin túl vagyunk...
- hallgassuk még a felvételt... - mondta végül
* -soha nem tudta még senki... a csaj sajnos túlélte de legalább bosszút álltam...
- ... meghalt a gyerek?
- kit érdekel...
- most mennem kell... -hallottam Jamie hangját a felvételről
- mi a baj?
- hánynom kell az ilyen aljas emberektől... *
J némán ült a kádban. Andy fortyogott és már csak a rendőröket vártuk. Megvolt a bizonyíték, egy vallomás...

Jamie:
A rendőrök órákig faggattak mindharmunkat, nem értették a hármunk között lévő kapcsolatot és úgy tűnt mintha jobban érdekelné őket a téma a lényegnél, de végülis sikerült. Elfogták Candyt... a bejáratnál álltunk, Rea hozzám bújt, mikor elvezették mellettünk. Candy pedig csak döbbenten nézett mikor megértette mi is történt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése