2014. november 16., vasárnap

17.

Andy:

Rettenetes volt... Leugrottam a színpadról, de mindenféle emberek és én semmi nem láttam... Újra és újra kezek lökdöstek...
az egyik testőr segítségével sikerült kijutnom... De Rea már nem volt sehol... és Jamie sem...
Ledermedve álltam meg a kijáratnál... még láttam elhajtani a piros autót... tudtam, hogy ő volt...
Ashley rohant el mellettem egyenesen a földön fekvő Rea fölé hajolt...
- Nem lélegzik!!! - üvöltötte torka szakadtából.. kizökkentett és a mentőket tárcsázva mellérogytam...




1 évvel később...

Andy:

A temetőben sétáltam mint máskor, most is az eget néztem... rettenetesen hiányzott...

(hamarosan folytatom...)

2 megjegyzés:

  1. Még 1x gratulálok a babához, nagyon édes ��. Másrészt TE ATYA ÚR ISTEN, mi van Rea meghalt? Ugye nem?! Gyorsan a kövivel! És köszönöm, hogy folytatod a sztorit �� És ha esetleg benne lennél egy cserében my-rebel-angel.blogspot.hu ,és ha esetleg kinézetre (desing ) van szükséged szólj! �� De fú... Komolyan megkönnyeztem (pont a Lost it all-t hallgattam...) de remélem minél hamarabb hozod a részt ��
    Puszi nektek
    Devon

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy, köszönöm és köszii h olvasol és kirakom, persze, amint gépnél leszek 😉

      Törlés