2014. november 21., péntek

20. (átvezető rövidke rész... bocsiii)

Újabb kihívás előtt álltam... a próbaterem ajtajára ki volt ragasztva az Énekest keresünk papír... igen... hát őket is elárultam...
- Daniel... ezerszer elismételtem már... - hallottam egy lány hangját és megtorpantam az ajtóban, egy rózsaszín hajú félelmetesen hangos csajszi állt gitárral a kezében... és egy fiúnak magyarázott...
A lány meglepetten nézett rám a fiú válla fölött... aki kék hajába túrt, majd megfordult, én pedig azt hittem gyomorszájon vágtak...
- Max... - remegett meg a hangom... - felé léptem volna, de az agyam megállított... Max halott... suttogta egy hang a fejemben...
- Segíí.... FAIRY!!!!!!!! - kiáltott fel Nova és a nyakamba ugrott én pedig még mindig sokkos állapotban, meredten bámultam az ismeretlen ismerős arcát... és potyogtak a könnyeim...
- Fairy... ne sírj... ő itt Daniel... Max öccse... tudom, hogy nagyon durva, de ő rendezte így...

Nova ölében ültem a dobok mögött... lassan megnyugodtam...
- Sajnálom, hogy ennyire sokkoltalak... - szólt halkan Daniel...
- Minden oké... csak tudod a bátyád...
- Az egyik legjobb barátod volt... tudom... sokat írt nekem rólad... - mosolygott
























- És te pedig... Candy... örülök, hogy megismertelek... - vigyort erőltettem magamra... nehezemre esett kicsit... olyan ismerős volt ez a lány... elhessegettem a gondolatot.


- És most... mi lesz velünk Rea? - kérdezte Alex...
- Hát... A amint Rebels készen áll... újra koncertezni fogunk... - vigyorogtam rá
- Énekelni fogsz? - csillant fel Nova szeme... - Újra... énekelsz...
- Másra sem vágyom...
A vállára hajtottam a fejem... nem mondtam igazat... Andy-re is vágytam...

Gyorsan teltek a hetek... a két zenekar újra sok időt töltött együtt és ez mindenkinek jót tett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése